Toplam çözüm sayısı

THY Kahramanmaraş - İstanbul Uçuş Kaosu

Esra
15 Nisan 16:18

Türk Hava Yolları'nda 14.04.2024 tarihinde saat 18.00'de Kahramanmaraş'tan İstanbul'a uçuşum vardı (TK2205). Valizimi saat 16.00'da verdim ve kapının açılmasını beklemek için salona geçtim. Uçağın kalkmasına 15 dakika kala bekleme salonunda aniden yapılan anonsla uçağın operasyonel sebeplerden ötürü Gaziantep'e iniş yaptığı bildirildi. Ancak havada tek bir yağmur damlası ve sis olmamasına rağmen, hava açıktı! Sadece bir anons yapıldı ve görevli arkadaşlara durumu sorduğumuzda ilgilenilmedi. Planlamanın henüz yapılmadığı, belli olmadığı söylendi. Ardından bir anonsla valizlerimizi almamız istendi. Nereye ve neden gittiğimiz gibi açıklamalar yapılmadı. Valizlerimizi aldık ve dışarıda, eşyalarımızla yaklaşık yarım saat neyi beklediğimizi bilmeden ayakta bekledik. Sonra bir otobüs geldi ve Gaziantep'e gideceğimizi söylediler. Bu süreçte bize başka hiçbir bilgi verilmedi. Otobüse bindikten sonra iki saatlik trafikte sıkışık bir servisle Gaziantep havalimanına ulaştık. Uçuş numaramız (TK6945) ile saat 20.10'da havalimanındaydık ve bagajlarımızı teslim ettik. Saat 20.30'da kalkması gereken uçağımız, 22.00'de kalktı ve bize yine hiçbir açıklama yapılmadı. Neden beklediğimizi ve tekrar bir gecikme yaşadığımızı, yolcuların arkadaşlarından aldığımız haberle öğrendik ki diğer otobüs havalimanına varmadığı için onların gelmesini beklemişiz. Tüm gün yaşanan aksaklıkların ardından saat 9.00'da kalkması gereken uçak, 22.00'de havalandı. Uçuş 23.30'a kadar sürdü. Bu süreçte sürekli yer değiştirmek zorunda kaldık. Saat 16.00'dan beri havalimanında olduğum için hiçbir yemek veya içecek desteği sağlanmadı. Aç kaldık ve gıda desteği alamadık. Uçaktan indikten sonra saat 00.00'da valizlerin gelmesini yarım saat bekledim. Personel tarafından herhangi bir açıklama yapılmadı ve ilgilenilmedi. Başka bir firmadan aktarmalı uçuşum saat 22.00'da olduğu için, Kahramanmaraş - İstanbul uçuşumda yaşanan rötar nedeniyle o uçağa yetişemedim ve biletim yanarak param boşa gitti. Uçuşun neden Gaziantep'ten yapıldığına dair bilgi verilmedi. İnişten sonra eksik bagaj sorunlarıyla uğraştık. Saat 02.00'de mecburen İstanbul'daki evime geldim ve diğer uçuşumdaki biletim yanarak param boşa gitti. Yardım istediğimde görevliler ilgilenmedi. Geç indiğimiz için metro seferlerinin sona ermesi nedeniyle, ekonomik ve hızlı bir seçenek olan metroyu kullanamadım. Maddi olarak daha fazla zarara uğradım. Bilet ücretimin iadesini ve diğer yasal haklarımı talep ediyorum.

THY Kahramanmaraş - İstanbul Uçuş Kaosu

18 Haziran 2023 02:07
516
profile-icon
Yorum yazabilmek için ya da .